:))

glitter text generator

Monday 27 February 2012

KEM ACCELERATE SPM 2011 :)


Kem Accelerate SPM 2011 ni telah diadakan pada 30 September hingga 2 Oktober 2011 yg bertempat di One Hotel,Santubong. seriously,mula2 kami budak Fom 5 ni taknak pegi sbb masing2 fikir kem ni buang masa je sbb tak lama lagi nak SPM..kem ni kira bengkel utk subjek2 lemah iaitu Sejarah,Physics dan jugak Bahasa Melayu..aku memang taknak pegi sgt2 sbb rasa mls yg tsgt mls..huhu..smpaikan aku suruh kakak aku hntar msg kat PK HEM SainsKu,yg aku ni takdpt pegi kem tu sbb kakak aku btunang..punyela sungguh2 kakak aku pujuk PK HEM tu...tp takdpt jugak..sbb yuran kitaorg semua dh dibayar,RM140 satu kpala..masa tu jugak,time kakak aku msg dgn dia,kakak aku msg dgn aku jugak..smpaikan kakak aku TERsalah anta msg..spatutnya anta kat aku tp anta plak kat PK HEM tu..alamakkkkkk..punyelaaa nebes aku dibuatnya..kantoi la kan aku bawak fon ke skolah..hahaha! esoknya.PK HEM tu pggil aku..what the...??aku gi la jmpa dia..jntung aku memang dh kencang dh time tu..haha..PK HEM tu pun ambik fon dia,baca msg yg kakak aku TERsalah anta tu dpn aku..Ya Allah..pecah rhsia aku.huhu..tp aku pndai2 la coverline..and Alhamdulillah,fon aku tak kena rmpas..PK HEM tu pcaye kat aku kot..ehehehe..thank you :) ahernya,aku tpaksa la jugak join kem tu..huhu..wktu kem tu dulu,aku sama bilik dgn Farisa Alia,Brenda Samban and Animie Husna..kitaorg 4 memang gila sgt2 la satu bilik..kadang2 tu cuak jugak smpaikan katil dlm bilik tu kitaorg rapatkan sbb dengar crita hotel tu bhantu..mane tak takut..wooottt2...mula2 kitaorg 4 undi,aku yg kena jadi ketua bilik..ehhh..puhhhliiissss laaa...aku taknak jadi ketua bilik..hahaha..aku suruh la undi skali lagi..last,Animie Husna yg jadi..hehe.. 
ni,aku nak share gmbr2 kitaorg wktu kem tu..#best sgt2..ingatkan tak best..tu la aku tknak pegi dulu.hehe#
ni cheese cake yg Mimie Husna bekalkan utk kitaorg satu bilik..sedap tau!thanks Mimie :)
ahli bilik kami + ahli bilik satu lagi..hehe
Animie Husna and Nur Husna :)
brenda,mimie and me with Mr. Feroz Khan yg bagi talk haritu..hensem kan?hehe :)
ni mlm b4 nak gi bengkel BM.. :)
mimie try bina 7 peribahasa drpd word "kerbau"..tba2,telur mata kerbau pun ada jugak..haha :D
tpaksa bgun awal pagi..takut nanti kem kom yg garang tu mgamuk..huhu : |

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...