:))

glitter text generator

Tuesday 7 February 2012

.S.A.P.P.H.I.R.E.

SORAK SAPPHIRE
kami Sapphire pwaris rumah,
sntiasa cergas setiap masa,
brusaha,tnpa jemu,
kami pasti Sapphire boleh..
Sapphire boleh..
S.A.P.P.H.I.R.E yeaaahhh!!
boleh yeeaahhh!!
......................................................................................................................................................................
2  tahun aku bsama  rumah SAPPHIRE(biru)  tsayang..hehe..syukur aku dtmpatkan dlm rumah ni..ahli2 dia best..ckgu2 pun best!! MR JONG,UST PUAD,MISS NORLAH,MR KIU,CKG YUSRY,UST SHAUPI,MISS TING,SENSEI TEO,CKG AZIRA..hmmm..sapa lagi?duuhhhh..lupa dh..huhu..sory..
2 tahun jugak,aku dlm group Mentor Mentee yg best sgt2...sempooooiiii..Mentor aku,Miss Norlah..mentee nya...Aku,Puteri,Izah,Ashe,Nuha,Intan,Ivan,Mbekk,Faiz,Abrar and Koji..hmmm..ada lagi tak nama yg takde??semua ade kan?hehe..tapi Intan and Nuha pindah..so tinggal la kami je..huhu..kami dah mcm adik-bradik..syg kamu semua!!  :)
#aku nak share gmbr2 kami ahli Sapphire wktu Hari Sukan 2011 :)

ni org kuat Sapphire.. Ust Puad,ketua rumah Sapphire and  Mr. Jong yg handsome,pmbakar smangat kami  :)
Perempuan A Sapphire yg bjaya memproleh emas..hoooyeeaahhh!!  :D

aku bsama dgn Chika Sensei from Japan,Miss Norlah,my mentor and Miss Hafizah :)
Ahli Sapphire setia mnyokong :)


Sukaneka Guru2 and Staf2  :)
Brenda,terbaik prmpuan A,from Sapphire :)

Neon,terbaik prmpuan B,from Sapphire :)

Priscilla,terbaik prmpuan C,from Sapphire :)


Sapphire,johan sukan tahunan 2011  :)


#atas permintaan beliau(Ivan)..hahahaha  :D
Ivan and Brenda.. (KR & PKR) 
Ivan & Brenda,ketua rumah & pnolong ketua rumah Sapphire yg sgt tegas..selalu marah kat aku sbb aku slalu escape training Sapphire dekat2 hari sukan..hahaha..biasala aku..anti-sukan..mcm tak knal aku..hehe..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...